הופעות קרובות

אלון עדר

ב2010 הגיח אלון עדר לראשונה לתודעה עם אלבום בכורה שהכיל שירים שלו ושירי משוררים וסימן אותו כאחד הכותבים והמבצעים החדשים המרתקים ביותר במוזיקה הישראלית. כבר באותה שנה הוציא את אלבומו השני, הפעם תחת השם "אלון עדר ולהקה" בו צירף שותפים נפלאים לעיבוד וההפקה של יצירתו המוזיקלית. האלבום זכה לשבחים ומחמאות בקרב מבקרים ושדרני רדיו ורבים סימנו אותו כתקווה הגדולה של כתיבת השירים העברית.

ההבטחה מומשה בהצלחה יתרה עם האלבום "סיכום החיים עד עכשיו" והלהיט הגדול "קצת אהבה לא תזיק" שמושמע ללא הרף עד היום, מיצבו את אלון כאחד היוצרים הסוחפים והמרגשים בארץ וקהל חדש נחשף ליצירתו יוצאת הדופן והחל לפקוד את הופעותיו ברחבי הארץ. ההצלחה לא סינוורה את עדר, שבמקביל לכיבוש המצעדים, הוציא אלבום שני במסגרת הפרויקט האלטרנטיבי שלו, "קסיו זעם", ממשיך להופיע על הבמות הגדולות בארץ ובפסטיבלים המרכזיים ולייצר שירים שלתחושת רבים ייכנסו לספר השירים הישראלי.

כעת, אלון עדר חוזר באלבום חדש ומשובח, שעל בואו בישרו הסינגלים ״הרבה להגיד״, ״אל תעזבי אותי״ ו״שיר לאמא״ הממכר שהפך ללהיט ענק. ״השמרנים שוב באופנה״ הוא אחד האלבומים המדוברים של התקופה, התקשורת מחבקת, הקהל מצביע בידיים וברגליים והמוזיקה מהלכת קסם.

מן התקשורת:

"אני לא יודע אם יוצרים כמו גוב, סנדרסון, אולארצ׳יק ורכטר צריכים יותר להתגאות בהשפעתם עליו או להודות לאל שהוא לא התחרה מולם בזמן אמת" עינב שיף, 7 לילות.

"אלון עדר יצר את אחד האלבומים הטובים ביותר שיצאו כאן באחרונה" בן שלו, הארץ

"באלבום החדש, כמו גם במופע ההשקה, מנתב עדר מסלול אל השורה הראשונה של היוצרים במוזיקה הישראלית לדורותיה. יוצר, מוסיקאי וזמר שסגנונו אותנטי ובלעדי" יוסי חרסונסקי

2016 © כל הזכויות שמורות להמון ווליום בע"מ.
בניית האתר: טל סולומון ורדי
X
דילוג לתוכן